Aanbod support

Ingressus wil bibliotheken ondersteunen bij haar reguliere taken, helpen bij het vergroten van de zichtbaarheid en bij het innoveren van haar dienstverlening. Hiervoor heeft Ingressus een supportabonnement ontwikkeld waarmee u ondersteuning flexibel in kunt zetten. De ServiceDesk medewerkers bespreken met u wat u nodig heeft en wanneer u de ondersteuning gerealiseerd wilt zien.
Met een supportabonnement koopt u vooraf support in voor het uitvoeren van een aantal activiteiten. Deze activiteiten worden door Ingressus medewerkers gerealiseerd. U profiteert van onze kennis en ervaring en kunt deze inzetten op het moment dat het nodig is. Zo kan de bibliotheek ingekochte uren optimaal benutten.

Aanbod
Daarom doen wij u een speciaal aanbod: twee keer zoveel uren voor de gewone prijs in 2021!
Neemt u dit jaar nog een supportabonnement af dan krijgt u twee keer zo veel uren tot uw beschikking voor de gewone prijs.
Dit aanbod geldt voor klanten die nu nog geen supportabonnement hebben en voor bestaande klanten die extra uren willen inkopen.
De uren kunnen dit jaar al, of volgend jaar, ingezet worden.

Hoe werkt het?
Het supportbudget is inzetbaar voor:
– ondersteuning bij de software van X-ref, HAN en Vakliteratuur
– het uitbesteden, tijdelijk of structureel, van een aantal bibliotheektaken
U kunt een supportabonnement afsluiten voor ieder gewenst bedrag. U kunt dit budget inzetten voor diverse activiteiten. Voor support geldt een speciale tarief dat 20% lager ligt dan het normale uurtarief.
De ServiceDesk van Ingressus beheert de uren en stemt de inhoud van de activiteiten met u af.

Contact
Wij staan voor u klaar. Bent u geïnteresseerd in dit aanbod? Neem telefonisch contact op via 010-2060260, of stuur een mail: servicedesk@ingressus.nl

Iedereen bij Ingressus wenst u veel gezondheid en succes!