Ondersteuning bij Universiteitsbibliotheek Utrecht afgerond

In januari van dit jaar kregen wij het verzoek om de afdeling Metadata & Acquisitie van de Universiteitsbibliotheek Utrecht te ondersteunen. Daar was tijdelijk wat hulp nodig vanwege het vertrek/pensioen van een aantal werknemers en het opnieuw inrichten van de financiële workflow, dat wat extra werkzaamheden met zich meebracht. De werkzaamheden vonden zowel op afstand als op locatie plaats.

Monique leverde van januari tot eind maart vanuit huis ondersteuning bij een aantal backofficetaken, zoals het bijhouden van de acquisitie mailbox en het invoeren van informatie over bestellingen in Record Manager van WMS. Daarnaast zijn voor de afdeling E-collections enkele klussen uitgevoerd waaronder het controleren en bijwerken van holding gegevens.

Van januari tot eind juli werkte Esther op locatie mee aan het ontvangen en catalogiseren van bestelde boeken in WMS en voerde ook een aantal klussen uit ter ondersteuning van de nieuwe financiële workflow die in juni doorgevoerd werd in de bibliotheek.