Supporturen

U heeft in 2015 weer nieuwe supporturen gekregen, zet ze goed in !

Bijvoorbeeld door het laten uitvoeren van een kort gebruikersonderzoek of het maken van een dienstenboek.

Veel van onze klanten hebben een support abonnement. Dit betekent dat zij een x-aantal uren per jaar een beroep kunnen doen op de kennis en kwaliteiten van alle Ingressus-medewerkers. Een totaaloverzicht van activiteiten die vallen onder een support abonnement vindt u op de website.
 
Met een gebruikersonderzoek wordt de mening van gebruikers over de dienstverlening van de bibliotheek gevraagd én maakt u reclame voor wat de bibliotheek te bieden heeft.

Een andere activiteit binnen het support abonnement is de mogelijkheid om een dienstenboek te laten maken. Hierin worden alle facetten van de dienstverlening  benoemd en gekoppeld aan de doelstellingen van de organisatie. Met een dienstenboek maakt u zichtbaar wat de waarde van de bibliotheek is voor uw organisatie. 

Wilt u binnenkort uw supporturen inzetten?

Neem contact op met de ServiceDesk
E-mail: servicedesk@ingressus.nl
Tel: 010-2060260